Mexico, here i come! - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Micha Pol - WaarBenJij.nu Mexico, here i come! - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Micha Pol - WaarBenJij.nu

Mexico, here i come!

Door: Micha

Blijf op de hoogte en volg Micha

29 Januari 2015 | Nederland, Dieren

Mijn eerste reis zal zich leiden naar warmere oorden. Mexico it is!
Tussen februari 2015 en augustus 2015 zal ik een deel van mijn verblijf werken in het Iberostar Playa Paraiso hotel (5*) in de buurt van Cancun. Hier zal ik werken bij de afdeling 'Relaciones Públicas', waarbij ik gasten informeer over alle mogelijkheden in en rondom het hotel.
Na ruim 4 maanden fulltime gewerkt te hebben zal ik mijn reis voortzetten om de mooiste en inspirerende plekjes van Mexico te gaan ontdekken.

!Hasta entonces!
Tot dan!

  • 29 Januari 2015 - 20:48

    Rita Pol:

    Lieve Micha

    Nu nog even thuis op de bank. Morgen gaat het gebeuren. Wij wensen jou heel veel succes tijdens jouw stage en een geweldige reis door Mexico

    Liefs Wopke en Rita

  • 05 Februari 2015 - 21:03

    Diny:

    Hallo Micha
    Ik hoop dat je al een beetje geacclimatiseerd bent. Gelukkig heb je je koffer snel terug gekregen.
    Je staat toch raar te kijken als er niets meer van jouw op de band staat. Inmiddels ben je al weer een oaar dagen aan de slag op het resort. Het is wel erg groot heb ik -gehoord.
    Je kamer moet je delen, maar dat kan misschien ook wel gezellig zijn.
    Hier gaat alles prima, alleen een beetje koud.
    Morgen is Janny jarig, dus dat wordt vanavond laat nog even bellen want daar is het 10 uur later.
    Sterkte met al het nieuwe wat je nu steeds tegenkomt.

    Groetjes Diny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Micha

Mijn naam is Micha Pol en studeer momenteel aan de Hogere Hotelschool bij het Saxion in Apeldoorn. Hiernaast werk ik ook in zalencentrum Theothorne in Dieren en voor uitzendbureau Randstad. Met mijn passie voor de horeca en zin in een goed feestje ga ik voor stage zes maanden vertoeven in het warme Mexico. Hier zullen al mijn ervaringen, foto's en reizen worden geplaatst. Veel plezier!

Actief sinds 15 Dec. 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 3842

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 02 Augustus 2015

Hola México, ¿cómo estás?

Landen bezocht: