Hola México, ¿cómo estás? - Reisverslagen van Micha Pol - WaarBenJij.nu Hola México, ¿cómo estás? - Reisverslagen van Micha Pol - WaarBenJij.nu

Hola México, ¿cómo estás?

Mijn eerste reis zal zich leiden naar warmere oorden. Mexico it is!
Tussen februari 2015 en augustus 2015 zal ik een deel van mijn verblijf werken in het Iberostar Playa Paraiso hotel (5*) in de buurt van Cancun. Hier zal ik werken bij de afdeling 'Relaciones Públicas', waarbij ik gasten informeer over alle mogelijkheden in en rondom het hotel.
Na ruim 4 maanden fulltime gewerkt te hebben zal ik mijn reis voortzetten om de mooiste en inspirerende plekjes van Mexico te gaan ontdekken.

!Hasta entonces!
Tot dan!

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2015

My plan?: To be continued later, despues, später!

24 April 2015

It's al about the money

04 April 2015

5 stars Premium hotel Grand Paraiso

11 Maart 2015

Mayordormo

02 Maart 2015

Living like a Mexican part 1
Micha

Mijn naam is Micha Pol en studeer momenteel aan de Hogere Hotelschool bij het Saxion in Apeldoorn. Hiernaast werk ik ook in zalencentrum Theothorne in Dieren en voor uitzendbureau Randstad. Met mijn passie voor de horeca en zin in een goed feestje ga ik voor stage zes maanden vertoeven in het warme Mexico. Hier zullen al mijn ervaringen, foto's en reizen worden geplaatst. Veel plezier!

Actief sinds 15 Dec. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3821

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 02 Augustus 2015

Hola México, ¿cómo estás?

Landen bezocht: